ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ေျမာက္ပိုင္း ရွိ ကမာၻ႔ ပထမဆံုးေသာ ပင္လယ္ ေရေအာက္ ဘူတာ႐ံု ကို ေနာက္ဆံုး အေနျဖင့္ ႏႈတ္ဆက္ ခရီးစဥ္ ၿပီးဆံုး ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ႏိုဝင္ဘာ ၁၀ ရက္ အင္န္အိတ္ခ်္ေက သတင္း တြင္ ေရးသား ထားသည္။ အျမန္ ရထား ေပၚ၌ သီးသန္႔ ယူထား ေသာ ခရီးသည္ ၁၆၀ တုိ႔ကို ခရီးစဥ္ ေနာက္ဆံုး ရက္ ႏုိဝင္ဘာ ၁၀ ရက္ က
တက္ပီကိုင္ တိုင္း ဘူတာ ၌ ထြက္ခြာ ေစခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ ယခု ပိတ္သိမ္း လိုက္ေသာ ဘူတာ႐ံု သည္ ပင္လယ္ ေရ မ်က္ႏွာ ျပင္ ေအာက္ ၁၃၅ မီတာ အနက္၌ တည္ရွိ သည္။ ေဟာ့ကိုင္းဒို ႏွင့္ ဟြန္႐ွဴး ကၽြန္းမႀကီး ရွိ ေအာ္မိုရီ စီရင္စု အၾကား ရထား ျဖင့္ ဆက္သြယ္ ရန္ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ က ဖြင့္လွစ္ ခဲ့ေသာ ဆိုင္းကင္ ဥမင္လိုဏ္ အတြင္း ေဘးကင္းရာ ေနရာ တစ္ခု အျဖစ္ ၄င္း ဘူတာ႐ံုကို တည္ေဆာက္ ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ၄င္း ဘူတာ႐ံု ကို ပိတ္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ၄င္း၏ ပလက္ေဖာင္း သည္ ရွင္ကန္ က်ည္ဆန္ ရထား အတြက္ က်ယ္လြန္း ေသာ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း လမ္းညြန္ တစ္ဦး က ခရီးသည္မ်ား အား ရွင္းျပ သည္။
လမ္းညႊန္သူက ခရီးသည္ တုိ႔အား ယာယီ နားေနေဆာင္ တစ္ခု သို႔ ေခၚေဆာင္ သြားၿပီး ေႏြဦး ရာသီ ေရျပင္ ထဲတြင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္သား မ်ား မည္သုိ႔ မည္ပံု ႀကိဳးစား ခဲ့ရေၾကာင္း ရွင္းျပ သည္။ အဆုိပါ ဥမင္ အတြင္းရွိ တက္ပီကုိင္တုိင္း ႏွင့္ အျခား ဘူတာ တုိ႔ကို ဆက္သြယ္ ေသာ ဘူတာ ကို လည္း လာမည့္ မတ္လ တြင္ တရားဝင္ ပိတ္ လိမ့္မည္ ဟု ဆိုသည္။ ယင္း တုိ႔သည္ ဂ်ပန္ ရွိ ေနာက္ဆံုး ပင္လယ္ ေရေအာက္ ဘူတာ မ်ား ျဖစ္သည္။
NHK
No comments:
Post a Comment