Monday, January 13, 2014

သ႐ုပ္ေဆာင္ ေျပတီဦးႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း

ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ထူးခြၽန္ဆုေပးပြဲတြင္ လက္ပံ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားျဖင့္ ဒုတိယအႀကိမ္ အေကာင္းဆုံး အမ်ဳိးသားဇာတ္ေဆာင္ဆု ရရွိခဲ့ေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေျပတီဦးႏွင့္ ေတြ႕ဆုံၿပီး အကယ္ဒမီဆု ရရွိသည့္အတြက္ ခံစားမႈ၊ အဆင့္မီ ျမန္မာ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမ်ား ထြက္ေပၚလာေရးအေပၚ သူ၏ အျမင္ႏွင့္ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္မ်ားအေပၚ သူ၏ အာ႐ုံဝင္စား သ႐ုပ္ေဆာင္မႈတို႔ကို The Voice က ေမးျမန္းထားျခင္း ျဖစ္သည္။
Voice : ျပန္ၾကားေရးဝန္ႀကီးဌာနက ေနာက္ဆုံး တာဝန္ယူ ခ်ီးျမႇင့္ေပးခဲ့တဲ့ အကယ္ဒမီေပး ပြဲက ေနာက္ဆက္တြဲ ဂယက္ေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဂယက္ေတြထဲက တစ္ခုျဖစ္တဲ့ အမ်ဳိးသား ဇာတ္ပို႔ဆု၊ ဇာတ္ညႊန္းဆုနဲ႔ ဇာတ္ကားဆုေတြ မခ်ီးျမႇင့္ခဲ့တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကိုေျပတီဦးရဲ႕ အျမင္ေလးကို ေျပာျပေပးပါဦး။
PTO : အစ္ကို႔ အျမင္ကေတာ့ ဆုေတြအားလုံး အျပည့္အစုံေပးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ပြဲကပိုေကာင္းၿပီး ပိုလွတာေပါ့ေနာ္။ ပရိသတ္လည္းပိုၿပီး ေက် နပ္တာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔မွာလည္း ဘယ္လိုစည္းမ်ဥ္း၊ စည္းကမ္းေတြ ဘယ္လို ဆုံးျဖတ္ခ်က္ေတြရွိ လဲ အစ္ကိုတို႔ မျမင္ရဘူးေလ။ တကယ္ဆုံးျဖတ္ခဲ့တဲ့ သူေတြပဲ ေသခ်ာ ေျပာျပႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ အစ္ကိုတို႔က်ေတာ့ ဘာကိုမွ ေသခ်ာမသိထားတဲ့အတြက္ အစ္ကို႔အျမင္ကို ေျပာျပဖို႔ ခက္ပါတယ္။

Voice : အကယ္ဒမီ ပြဲမွာတုန္းက ဒီဆုက မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ရတဲ့ဆုပါလို႔ အစ္ကိုေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ အစ္ကို႔ တစ္ေယာက္တည္း အျမင္က အမ်ဳိးသား ဇာတ္ေဆာင္ဆုကို ဘယ္သူေတြရမယ္လို႔ ထင္ထားခဲ့ တာ လဲ။

PTO : အကယ္ဒမီေပးပြဲ မတိုင္ခင္ ဆုရမယ္လို႔ သတင္းထြက္တာက ကိုလူမင္းေပါ့ေနာ္။ ဦးေက်ာ္ဟိန္းလည္း ရႏိုင္တယ္လို႔ ၾကားတယ္။ ဟိုအရင္ကလည္း ဦးညြန္႔ဝင္းလည္း ရႏိုင္တယ္လို႔ သတင္းထြက္ခဲ့ေသးတယ္ေလ။ အဲဒီလို ရႏိုင္တဲ့သူေတြ အမ်ားႀကီးရွိတဲ့အတြက္ အစ္ကို႔ရဲ႕စိတ္ ကို ေလွ်ာ့ထားခဲ့ပါတယ္။

Voice : အစ္ကို ကိုယ္တိုင္ကေရာ၊ အာဒံရယ္ ဧဝရယ္ ဒႆရယ္ ဇာတ္ကားက မင္းထင္စည္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္နဲ႔ လက္ပံဇာတ္ကားက ဆရာဝန္ႀကီး ရာဇာေက်ာ္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ ႏွစ္ခုမွာ ဘယ္ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ကို လုပ္ခဲ့ရတာ ပိုၿပီးအားရလဲ။

PTO : အစ္ကို႔အတြက္ကေတာ့ ႏွစ္ကားစလုံးမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ရတာကို အားရပါတယ္။ ႏွစ္ကား စလုံးကလည္း ကိုယ့္အတြက္ အမွတ္တရ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ကိုယ့္အတြက္ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ ပိုၿပီး ခက္ခဲတာကေတာ့ လက္ပံဇာတ္ကားက ေဒါက္တာရာဇာေက်ာ္ ဇာတ္႐ုပ္က ကိုယ့္အတြက္ ပိုၿပီး ခက္ခဲတယ္။ သူက ခံစားခ်က္ကို ေဖာက္ထုတ္လို႔ မရဘူး။ ခံစားခ်က္ကို ေဖာ္ျပလို႔ မရဘူး။ မ်ဳိသိပ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ ဆိုေတာ့ေလ။ ဒီဇာတ္႐ုပ္က သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ ပိုၿပီးလည္း ခက္ခဲတယ္။ အႏၲရာယ္မ်ားတယ္။ သူကအၿငိမ္ဇာတ္႐ုပ္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ မလုပ္တတ္ဘူးဆိုရင္ ကိုယ့္ရဲ႕အိုက္တင္ မေပၚႏိုင္တဲ့ အေနအထားမ်ဳိးေလးေတြ ရွိတယ္။ အလႈပ္ဇာတ္႐ုပ္ကေတာ့ သိပ္ၿပီး စိတ္ပူစရာ မရွိဘူးေလ။ အခုလို အၿငိမ္ဇာတ္႐ုပ္နဲ႔ အကယ္ဒမီ ထပ္ရတဲ့အတြက္ အရမ္းကို ဝမ္းသာတယ္။ ဘဝမွာလည္း အႀကီးမားဆုံး အမွတ္တရတစ္ခုလည္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။

Voice : အစ္ကို႐ိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားအမ်ားစုက ခံစားခ်က္ကို ဖြင့္ထုတ္ၿပီး အလႈပ္သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ မ်ားတယ္။ အၿငိမ္ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိးနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ နည္းတယ္။ ဒါက အစ္ကိုကိုယ္တိုင္က အလႈပ္ ဇာတ္႐ုပ္ကို ပိုႀကဳိက္လို႔လား။

PTO : အဲဒါကေတာ့ ကိုယ့္ကို လာျပတဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြအေပၚ မူတည္ပါတယ္။ အစ္ကို႔ကို လာျပတဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြထဲမွာ ကိုယ္က ေပါက္ကြဲၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ရတဲ့ ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိးေတြ မ်ားေနတယ္။ အမွန္အတိုင္း ဝန္ခံရရင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္က ေပါက္ကြဲၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ရတဲ့ ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိးေတြကို ပိုႀကဳိက္ပါတယ္။ အၿငိမ္သ႐ုပ္ေဆာင္ရတဲ့ ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိးေတြလည္း ႀကဳိက္ပါတယ္။ လုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ ဇာတ္႐ုပ္မ်ဳိးစုံကို မွ်ၿပီး႐ိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္က ေပါက္ကြဲၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာကို ပိုႀကဳိက္တဲ့အတြက္ အလႈပ္ဇာတ္ကားေတြ မ်ားသြားတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

Voice : တေလာက ထြက္ထားတဲ့ အစ္ကိုနဲ႔ ဝတ္မႈန္ေရႊရည္တို႔ ပါဝင္တဲ့ ဆန္းျပားတဲ့အခ်စ္ ဇာတ္ကားဆို ဇာတ္လမ္းေလး ဆန္းတယ္ေလ။ ပရိသတ္ေတြကို ခံစားမႈအသစ္ ေပးႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဇာတ္လမ္းေတြကို အစ္ကို ဘယ္လိုေ႐ြး႐ိုက္ျဖစ္လဲ။

PTO : ကိုယ့္ကိုလာျပတဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြထဲမွာ ပရိသတ္ေတြအတြက္ ၾကည့္ရတာ ထူးျခားမယ္ထင္တဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြ၊ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေလးေတြ ပါလာရင္ေတာ့ အစ္ကိုတို႔က ဝမ္းသာတာေပါ့ေနာ္။ ဇာတ္လမ္း ေကာင္းေလးေတြ ႐ိုက္ရေအာင္ေတာ့ အစ္ကိုတို႔လည္း ႀကဳိးစားရွာတာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဇာတ္လမ္းေတြ႐ိုက္တာ မ်ားလာတဲ့အခါ ဇာတ္လမ္းရွားပါးမႈ ျပႆနာက အစ္ကိုတို႔ဆီမွာ ေတာ္ေတာ္ႀကီးမားပါတယ္။ အဲဒီအထဲမွာ အဆင္ေျပဆုံးျဖစ္မယ့္ ဇာတ္မ်ဳိးေတြ ေ႐ြး႐ိုက္ရတာေပါ့။

Voice : ဦးေအာင္ကိုလတ္႐ိုက္တဲ့ ကယန္းအလွ ဇာတ္ကားဆို ဒီႏိုင္ငံမွာ ႐ိုက္ေနက် ပုံစံေတြကေန ခြဲထြက္ၿပီး အရပ္သူသ႐ုပ္ေဆာင္ေတြနဲ႔ပဲ၊ လူမ်ဳိးစုတစ္စုရဲ႕ အေၾကာင္းကို ႐ိုက္ျပသြားခဲ့ၿပီး ႏိုင္ငံတကာမွာလည္း ေအာင္ျမင္မႈရခဲ့တယ္။ ဒီလို ဇာတ္ကားမ်ဳိးေတြမ်ားမ်ား ေပၚလာဖို႔၊ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားေတြ အဆင့္အတန္းမီတဲ့ ဇာတ္ကားေတြျဖစ္ဖို႔ ဘယ္အခ်က္ေတြကို ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲရမယ္လို႔ ထင္လဲ။

PTO : ျမန္မာ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြ အဆင့္မီဖို႔က ဒါ႐ိုက္တာပညာေတြ၊ မီးအလင္းအေမွာင္ေပးမႈနဲ႔ ဆိုင္တာေတြ၊ ေနာက္ခံေတးဂီတနဲ႔ ႐ိုက္ကြင္း အျပင္အဆင္ ဖန္တီးမႈေတြကို ႏိုင္ငံတကာမွာသြားၿပီး စနစ္တက် သင္ယူတတ္ေျမာက္ထားတဲ့ ပညာရွင္ေတြ လိုတယ္။ ဒါေတြကို စနစ္တက် သင္ယူတတ္ေျမာက္ ထားတဲ့သူ အင္မတန္နည္းတယ္။ အစ္ကိုတို႔က ေပးလာတဲ့ အေျခအေန တစ္ခုေပၚမွာပဲ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ကူးေနရတဲ့ အေျခအေနမ်ဳိးေလ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔လူမ်ဳိးက အရမ္းကို ေတာ္တယ္လို႔ ေျပာလို႔ရတယ္။

ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေနအထားမ်ဳိးနဲ႔ ျပည္ပႏိုင္ငံကသူေတြ သြား႐ိုက္ခိုင္းၾကည့္ အားလုံး႐ူးသြားလိမ့္မယ္။ သူတို႔ ဇာတ္ကားေတြ ေကာင္းတယ္ဆိုတာ Facility ပံ့ပိုးမႈပိုင္း ၁၀၀ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ ေကာင္းၾကတာ။ အစ္ကိုတို႔ဆီမွာက Facility ပံ့ပိုးမႈပိုင္း သုည အေနအထားနဲ႔ ေကာင္းေအာင္ ႐ိုက္ၾကရတာဆိုေတာ့ ကြာျခားမႈကေတာ့ ရွိမွာပဲ။ သူတို႔ႏိုင္ငံေတြမွာ ႐ိုက္ေနတဲ့ စံႏႈန္းအတိုင္း ႐ိုက္ႏိုင္ဖို႔ဆိုရင္ က်န္တဲ့အပိုင္းေတြအားလုံး Upgrade လုပ္ဖို႔လိုတယ္။ အဲဒါေတြ အားလုံး ျဖည့္တင္းၿပီးမွပဲ ျဖစ္ႏိုင္လိမ့္မယ္။ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ ကားတစ္ကားကို ႐ိုက္ျပေပမယ့္လည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံက ပရိသတ္ကေတာ့ ႀကဳိက္ခ်င္ ႀကဳိက္လိမ့္မယ္။ သူတို႔ႏိုင္ငံက ပရိသတ္ေတြ ႀကဳိက္ဖို႔ကေတာ့ မေသခ်ာဘူးေလ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ သြားေနတဲ့ Trend ရွိတာကိုး။ ယဥ္ေက်းမႈမတူရင္ အက္တင္လည္း မတူဘူးေလ။ သူတို႔ဆီမွာက ေဘးကပံ့ပိုးမႈေတြ အရမ္းမ်ားတယ္။ ပရိသတ္ ရင္ထဲေရာက္ဖို႔ ဇာတ္ကားတစ္ကားကို ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္း အားထုတ္ရမယ္ဆိုရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြက ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ပဲ လုပ္ရတယ္။ က်န္တဲ့ ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကို သူတို႔က Dubbing ေတြ၊ Camera Work ေတြ၊ Lighting ေတြနဲ႔ ပို႔တယ္။

ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆီမွာက်ေတာ့ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ သြားခ်င္ရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြက ၅၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ လုပ္ရတယ္။ စက္မႈပိုင္း၊ ကင္မရာပိုင္း စသည္ျဖင့္ ကိုယ့္ရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈပိုင္းကို ပို႔ေပးႏိုင္တာက ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ပဲ ရွိတယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြက သူတို႔အျမင္နဲ႔ ၾကည့္ရင္ အိုဗာနည္းနည္း ျဖစ္တယ္လို႔ ျမင္ၾကမွာေပါ့။ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ ကားတစ္ကား ႐ိုက္မယ္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ အေကာင္းဆုံး ႀကဳိးစားမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ မွားသလား၊ မွန္သလားဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္တို႔က မသိႏိုင္ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔က စနစ္တက် သင္ၾကားခဲ့ရတာ မဟုတ္ဘူး။ မွန္တယ္ထင္တာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က လုပ္ေနၾကရတာကိုး။ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြ အဆင့္မီဖို႔က ဘက္ေပါင္းစုံက ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈေတြ လုပ္မွရမွာပါ။

Voice : ဇာတ္လမ္း ဇာတ္အိမ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ တင္ျပပုံ ဆန္းသစ္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြ ထြက္မလာႏိုင္တာက ဆင္ဆာ ကန္႔သတ္မႈေတြေၾကာင့္လို႔ အႏုပညာရွင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေျပာၾကတယ္။ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြ မဲျပာပုဆိုး ဇာတ္လမ္းေတြထဲက ေဖာက္မထြက္ႏိုင္တာ ဆင္ဆာ တစ္ခုထဲေၾကာင့္လို႔ အစ္ကိုထင္လား။ ျပည္ပႏိုင္ငံက ႐ိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားအခ်ဳိ႕ဆို ဇာတ္လမ္း ဇာတ္အိမ္က မထူးျခားေပမယ့္ ႐ႈေထာင့္ အသစ္တစ္ခုက ႐ိုက္ကူးျပတဲ့အတြက္ ေအာင္ျမင္မႈ ရသြားတာမ်ဳိးေတြ ရွိေနေတာ့ေလ။

PTO : အစ္ကိုတို႔ကေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကာ႐ိုက္တာတစ္ခု ရလာရင္ ေသေသေက်ေက် လုပ္မွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာေလာကမွာက လိုအပ္ခ်က္ ေျမာက္ျမားစြာ ရွိတယ္။ ဥပမာ- ျမန္မာေဘာလုံးအသင္းက ဘရာဇီးအသင္းကို ႏိုင္ခ်င္ပါတယ္ဆိုရင္ ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ေလာေလာဆယ္ အေနအထားမွာ သူ႔အိုးနဲ႔သူ႔ဆန္တန္ သေလာက္ပဲ ေမွ်ာ္မွန္းလို႔ရမွာပဲ။ ဒါ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လူမ်ဳိးက ညံ့တာ မဟုတ္ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ရွိတာေလးနဲ႔ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ ႀကဳိးစားေနၾကတာ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ပံ့ပိုးေပးထားတာလည္း ဒီေလာက္ပဲ ပံ့ပိုးေပးထားတာ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တိုင္းျပည္ရဲ႕အေနအထားနဲ႔ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ခ်က္ခ်င္း ကမာၻေက်ာ္ခ်င္ ပါတယ္လို႔ သြားမွန္းလို႔ မရဘူး။ အခုက ကိုယ့္ႏိုင္ငံ အေျခအေန၊ အေနအထားအရ သင့္ေတာ္တဲ့ အဆင့္တစ္ခုမွာ ရွိေနတာေပါ့ေနာ္။ ေနာက္အဆင့္ေတြကေတာ့ တစ္ဆင့္ခ်င္း ႀကဳိးစားၿပီး တက္သြားရမယ္။ အခုခ်က္ခ်င္း တိုင္းျပည္က ေျပာင္းလဲသြားတယ္။ အခုခ်က္ခ်င္း ေဟာလိဝုဒ္ အဆင့္အတန္းမီတဲ့ ကားမ်ဳိး႐ိုက္ျပဖို႔ ဘယ္ျဖစ္ႏိုင္မလဲ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အမ်ားႀကီး ႀကဳိးစားရဦးမယ္။

Voice : အစ္ကိုတို႔က တစ္လကို ဇာတ္ကားသံုးကား ဆက္တိုက္ ႐ိုက္ေနရတာဆိုေတာ့ ဇာတ္ကားတစ္ကား ႐ိုက္ၿပီး ေနာက္တစ္ကားရဲ႕ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္အတြက္ Mood သြင္းရတဲ့အခါမွာေရာ လြယ္ကူရဲ႕လား။

PTO : ဇာတ္တစ္ဇာတ္ကို ဖတ္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဇာတ္ေကာင္ရဲ႕ Mood ကိုရေအာင္ ဖမ္းႏိုင္ရင္ အဆင္ေျပပါတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ရဲ႕ရင္ကို အထိခိုက္ဆုံး အခ်ိန္က အဲ့ဒီဝတၳဳကို စဖတ္တဲ့အခ်ိန္ပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္က အေရးႀကီးဆုံးပဲ။ အဲဒီမွာ ဒီဇာတ္ကားမွာ ငါဘယ္လို သ႐ုပ္ေဆာင္ရမလဲဆိုတဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြ ေပၚတာပဲ။ ဇာတ္ညႊန္းဖတ္တုန္းက ကိုယ္မွတ္သားခဲ့ရတဲ့ အခ်က္ေတြကို ႐ိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ျပန္အသုံးခ်တာပဲ။

Voice : ေစ်းကြက္ အေနအထားအရ ဇာတ္ကားအတြက္ ကုန္က်စရိတ္ကို ခ်ဳံ႕ၿပီး ႐ိုက္ကူးရတဲ့ ဇာတ္ကားမ်ဳိးေတြလည္း ရွိတယ္ေလ။ အစ္ကို ႐ိုက္ကူးခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားေတြထဲမွာေရာ စိတ္တိုင္းမက်ဘဲ ႐ိုက္လိုက္ရတဲ့ ဇာတ္ကားက ဘယ္ႏွရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ပါမလဲ။

PTO : အဲဒီလို ဇာတ္ကားမ်ဳိးက ကြၽန္ေတာ့္ဘဝမွာ အရမ္းနည္းပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ႐ိုက္ခဲ့သမွ်ကားေတြ အကုန္လုံးက မ်ားေသာအားျဖင့္ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္တိုင္းက် ႐ိုက္ခဲ့ရတာေတြခ်ည္းပဲ။ စိတ္တိုင္းမက်ဘဲ ႐ိုက္ခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ကားမ်ဳိးက ရာခိုင္ႏႈန္း ေတာ္ေတာ္ေလး နည္းပါတယ္။

Voice : အစ္ကို႔ကို အားေပးေနၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေျပာခ်င္တာေတြရွိရင္ ေျပာျပေပးပါဦး။

PTO : ကြၽန္ေတာ့္ကို အခုအခ်ိန္အထိ အားေပးေနၾကတဲ့ ပရိသတ္ေတြကို ေက်းဇူး အမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ ဘက္ကလည္း ပရိသတ္ေတြ အားေပးရ က်ဳိးနပ္ေအာင္ အစြမ္းရွိသေလာက္ ဆက္လက္ ႀကဳိးစားပါဦးမယ္။


Written by သန္႔ဇင္ဦး

No comments:

Post a Comment