Thursday, January 23, 2014

အခ်ိန္မီသာ ျပင္ဆင္ခြင့္ မရွိခဲ့ရင္.....

ဒီကာတြန္းဟာ ဦးဘဂ်မ္းကာတြန္းပြဲေတာ္မွာ
 ပထမဆု ရတယ္လို႔ ေရးၾကေျပာၾကတာကို 
 ဖတ္ရပါတယ္။ အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ 
အတည္ျပဳခ်က္ မေပးႏုိင္ပါ။ ဒီကာတြန္းနဲ႔
 ပတ္သက္ၿပီး NLD က မေက်မနပ္ ျဖစ္ေန
တယ္လို႔လည္း ေရးၾကေျပာၾကပါသည္။ 
အဲဒါလည္း ကၽြန္ေတာ္ေသခ်ာမသိပါ။ 
ကာတြန္းဆရာနဲ႔ ဆုေပးတဲ့ အဖြဲ႕ ႏွစ္ခု
လံုးဟာ ဦးေႏွာက္မရွိဘူးဟု ေဒၚစုဂုေဏာ
မ်ားက ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ေ၀ဖန္ၾကသည္
ဟုလည္း ၾကားရပါသည္။ ထိုသတင္း
ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တိတိက်က် မသိပါ။
ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုသည္က ၂ ခ်က္ရွိပါသည္။
၁။ကာတြန္းဆရာသည္ယခုမွစိတ္ကူးေပါက္၍ ထေရးသူတစ္ဦး မဟုတ္ပါ။ ဂ်ာနယ္ေတြ၊
 ေန႔စဥ္ထုတ္ သတင္းစာေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္
တို႔ ဖတ္ေနက်၊ ျမင္ေနက် ကာတြန္းဆရာ ျဖစ္ပါသည္။ သမၼတအစ လႊတ္ေတာ္အဆံုး အစိုးရအ ဖြဲ႕မက်န္ သူျမင္သမွ်ကို သေရာ္ေသာ၊ ေ၀ဖန္ေသာ၊ ထိုးႏွက္ေသာ ကာတြန္း မ်ား ေရး ဆြဲေနသူ တစ္ဦး ျဖစ္ပါသည္။ ထိုစဥ္က အားလံုး၀ိုင္း၍ လက္ခုပ္တီးခဲ့ၾကပါသည္။
၂။ ယခု ကာတြန္းကို ေကာင္းသည္၊ ဆိုးသည္ ကၽြန္ေတာ္ မေဆြးေႏြး မျငင္းခုန္လိုပါ။ သို႔ေသာ္ ဤကာတြန္းသည္ လက္ေတြ႕ဘ၀မွ ျပည္သူမ်ား၏ အျမင္ကို ထင္ဟပ္ေၾကာင္း ၉၉.၉၉ ရာခိုင္ႏႈန္း အာမခံပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ မၾကာခဏ ေရးခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။ NLD ထိပ္ပိုင္းက ဘယ္လိုပဲ အေၾကာင္းျပျပ တစ္ႏုိင္ငံလံုး နားလည္ထားတာက ဖြဲ႕စည္းပံုကို ျပင္ဆင္လိုျခင္းသည္ ေဒၚစုကို သမၼတေနရာ မရေအာင္ လုပ္ထားျခင္းေၾကာင့္ဟုသာ။ အျခားေသာ ဒီမိုကေရစီစံႏႈန္းႏွင့္ ညီသည္၊ မညီသည္၊ တပ္မေတာ္ကို အာဏာ အလြန္အကၽြံေပးထားသည္၊ မေပးထားသည္ စသည္မ်ားကို သာမန္ျပည္သူေတြ မသိပါ။ ဘယ္သူကမွ်လည္း သိေအာင္မလုပ္ေပးၾကပါ။ ေရွ႕ကေရးခဲ့သည့္ ပို႔စ္ မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရပ္ကြက္ထဲမွာ NLD က လူငယ္ပဲလာလာ၊ လူႀကီး ပဲ လာလာ သူတို႔ေျပာတာ အရွင္းဆံုး။ ေဒၚစုကို သမၼတျဖစ္ေစခ်င္သလား၊ အဲဒါဆိုရင္ ဖြဲ႕စည္း ပံု ကို ျပင္ရမယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္က ဒါမ်ိဳးကို ႀကိဳက္သည္။ က်န္တဲ့ စံႏႈန္းေတြ၊ ဘာႏႈန္းေတြကို သူတို႔မ သိ။ သူတို႔သိတာ သူတုိ႔ပါတီရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူ ေဒၚစုသည္ ဖြဲ႕စည္းပံုကို မျပင္လွ်င္ သမၼတ မျဖစ္ႏုိင္။ ထို႔ေၾကာင့္ အဲဒါႀကီးကို ျပင္မွရမည္။ ဒါပဲ။ ဘယ္လိုျပင္ရမလဲ... လာမေမးနဲ႔ မသိဘူး။ ျပင္ ရမယ္ဆိုတာေတာ့ ေသခ်ာသိတယ္။ အဲဒါက ျပည္သူ႔အျမင္နဲ႔ ထပ္တူျဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယခု ကာတြန္းသည္ ျပည္သူ႔အျမင္ကို အျပည့္အ၀နီးပါး ထင္ဟပ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

သမၼတကို ဒီကာတြန္းဆရာက ေ၀ဖန္ကလိေနတုန္းကေတာ့ အားလံုးက တၿပံဳးၿပံဳး လုပ္ေနခဲ့ၾကၿပီးမွ သူတို႔ကို တစ္ကြက္ကေလး ထိသြားေတာ့ ဆတ္ဆတ္နာသည္ဆိုတာကေတာ့ ဒီမုိကေရစီ မဆန္ဘူး ဟု ထင္မိပါသည္။

ဘာပဲေျပာေျပာ ဒီႏွစ္ ဦးဘဂ်မ္းလမ္း ကာတြန္းျပပြဲကို မသြားျဖစ္ႏုိင္ခဲ့ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ အရင္ႏွစ္ေတြ ကလို ဟိုကာတြန္းၾကည့္လိုက္၊ လမ္းလယ္ေခါင္မွာ မတ္တတ္ရပ္ရင္း ရယ္လိုက္၊ ဓာတ္ပံုေတြ ႐ိုက္လိုက္ မလုပ္ျဖစ္ႏုိင္ခဲ့ပါ။ အခုျမင္ရသည့္ တစ္ပံုဆိုတစ္ပံုဆိုသေလာက္ ကာတြန္းကိုေတာ့ျဖင့္ သေဘာက်မိပါေၾကာင္း မွတ္တမ္းတင္အပ္ပါသည္။
အမွတ္တရ
ကိုဉာဏ္ (ပန္းေလာင္ေျမ)
၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ႏို၀င္ဘာလ ၁၉ ရက္၊ အဂၤါေန႔။

No comments:

Post a Comment