Monday, January 13, 2014

ယုတ္မာသူတစ္ဦး၏ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ဗီဒီယိုတင္ၿပီး အသေရဖ်က္မႈအေပၚ ကာယကံရွင္ မိန္းကေလးကျပန္ေျဖရွင္းၿပီ

ကၽြန္မ ခိုင္ဇာလွိဳင္ ပါ။
ကၽြန္မ က ျမန္မာလူမ်ိဳး ကိုးကြယ္တာက ဗုဒၶဘာ သာ၊ ေနတာက မိဘနွစ္ပါးန့ဲ ရန္ကုန္ျမိဳ့ စမ္းေခ်ာင္းမွာေန ပါတယ္။ အလုပ္က ၃၆ လမ္း တံဆိပ္ေခါင္း အေရာင္းဌာနမွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ ပါတယ္ ၄ လ ေက်ာ္ပါျပီ။ အခု အင္တာနက္မွာ ကၽြန္မရဲ႔ ပံုကိုေတြ႔ရပါတယ္။ အံၾသဝမ္းနည္းမိပါတယ္။ ကၽြန္မ ေမေမက ၅၆ ေဖေဖက ၆၄ တို႕ရ့ဲ ဆံုးမမွဳေအာင္မွာေနပါ တယ္။ ေရး ထားတ့ဲပို႔အထဲကအတိုင္း ကၽြန္မရိုင္းခ့ဲရင္ကၽြန္မကို ျပည္တြင္း အခြန္မ်ား ဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရမွဴးခ်ဳပ္ထံ လိပ္မူ တိုင္ၾကားနိုင္ပါတယ္။

တစ္ေန႔ လူတစ္ေထာင္နီးနီးကို ေန႔စဥ္ ေရာင္းေပးရပါတယ္။
၃၆လမ္းဆံဆိပ္ေခါင္းေကာင္တာမွာလာေရာက္ စံုစမ္းလို႕ရပါ တယ္။ကၽြန္မ မည့္သို႔ မည္ပံု အင္းပတ္ ေရာင္းေပးေနတာကို လာေရာက္စံုစမ္းလို႕ရပါတယ္။
ကၽြန္မ မည့္သို႔ မည္ပံု ေရာင္းေပးေနတာကို လာေရာက္စံုစမ္း လို႕ရပါတယ္။ ကၽြန္မ ရိုင္းဆိုင္းေမာက္မာေန ရင္ တိုင္နိုင္ပါ တယ္။မဟုတ္ပဲ အတင္ခံရ တာေတာ့  ကိုယ္ခ်င္းစာျပီးေတြးေပး ပါလို႔ အကူ အညီေတာင္းအက္ပါတယ္။ မဟုတ္ဘဲ အတင္ခံရတာေတာ့ ေပ့ပိုင္ရွင္မ်ား အေနနဲ႕ ကိုယ္ခ်င္း စာျပီးေတြးေပးပါလို႔ အညီေတာင္းအပ္ပါတယ္။လိုအပ္လို႔ ဖုန္းနံပါတ္ယူမည္ဆိုလည္းေပးပါမယ့္။ Media ဆိုတာအမွန္ကိုခ်ျပ သူေတြလို႔ သိထားလို႔ အကူအညီေတာင္းတာပါ။
မခိုင္ဇာလႈိင္ကိုယ္တိုင္ မက္ေဆ႔ခ်္ ေပးပို႔သည္။ By Singapore Feel

No comments:

Post a Comment