Saturday, September 28, 2013

NLDေငြရတုပြဲတြင္ တက္ၾကြလွဳပ္ရွားသူ မစုစုေႏြး ေမာင္းထုတ္ခံရ


မစုစုေႏြး ႐ံုးေရွ႕တြင္တားဆီး၊ အဖယ္ရွား ခံေနရစဥ္၊ ဓာတ္ပံု- Su Su Nway

စက္တင္ဘာလ ၂၇ ရက္ေန႔မွာ က်ေရာက္တဲ့ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ပါတီ တည္ေထာင္ျခင္း ၂၅ ႏွစ္ျပည့္ ေငြရတု အခမ္းအနားကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေရႊဂံုတိုင္ ပါတီ႐ံုးခ်ဳပ္မွာ စည္စည္ကားကား က်င္းပခဲ့ ပါတယ္။
အဲဒီအခမ္းအနားကို NLD ပါတီမွာ တက္တက္ၾကြၾကြ လူ႔အခြင့္အေရး၊ လယ္သမားအေရး တက္ၾကြ လႈပ္ရွားတဲ့ ထန္းမႏုိင္ရြာသူ မစုစုေႏြးက တက္ခြင့္ မရခဲ့ဘူးလို႔ သူ႔ရဲ႕ ေဖ့စ္ဘုတ္မွာ ေရးသား ထားပါတယ္။
ဘာေၾကာင့္မ်ား မစုစုေႏြးဟာ NLD ပါတီ ရဲ႕ ေမြးေန႔ပြဲ တက္ခြင့္မရတာလဲ၊ ဒီလို တက္ခြင့္မရလုိ႔ မစုစုေႏြး ဘာေတြ ေျပာထားလဲဆုိတာ...
"ဒီေန႔က်ေရာက္တဲ့အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ႏွစ္ဆယ့္ငါးႏွစ့္ျပည့္ ေငြရတုအခမ္းအနားကို ကၽြန္မ သြားပါတယ္။ 1990 ခုႏွစ္၊ အသက္(၁၈)ႏွစ္ ျပည့္ကတည္းက ဝင္ေရာက္ခဲ့တဲ့ ပါတီ။ ကၽြန္မဘဝရဲ႕ အခ်ိန္ ထက္ဝက္ေက်ာ္ ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ ပါတီ။ စစ္အစိုးရရဲ႕ ဖိႏွိပ္မႈအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ကၽြန္မတတ္စြမ္းႏိုင္သေလာက္ အတူတူ ႐ုန္းကန္ရင္ဆိုင္ခဲ့ရတဲ့ ပါတီမို႔ ကၽြန္မနဲ႔လည္း သက္ဆိုင္တယ္လို႔ ယူဆၿပီး သြားေရာက္ခဲ့တာပါ။ အတူတူ လက္တြဲ ရင္ဆိုင္ခဲ့ဖူးၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြနဲ႔ ဆံုဆည္းခ်င္တာလည္းပါ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခန္းအနားက်င္းပတဲ့ အေရွ႕နားမွာေတာင္ ကၽြန္မ ရပ္ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မ မသိတဲ့၊ ကၽြန္မကိုလည္း မသိတဲ့ ပါတီဝင္ လံုၿခံဳေရးတာဝန္က်ေတြက ခန္းမထဲကို ဝင္ခြင့္မေပးတဲ့အျပင္၊ အေရွ႕မွာ လာ မရပ္ဖို႔ေတာင္ တားဆီးဖယ္ရွားခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ NLD ေငြရတုပြဲကို ပါဝင္ဆင္ႏႊဲ ခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။ 1990 ကတည္းက ပါတီနဲ႔အတူ တက္ၾကြစြာ လႈပ္ရွားခဲ့ၾက သူေတြ အေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ကၽြန္မလိုပဲ ဝင္ခြင့္မရခဲ့ၾကပါဘူး .... ။

No comments:

Post a Comment