အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕စြာ ေမာင္းႏွင္ သြားလာ လ်က္ ရိွသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။
အဆုိပါ ၿမိဳ႕ေတာ္ ခန္းမေရွ႕ရိွ ဆူးေလ မွတ္တုိင္တြင္ လုိင္းကားမ်ား စနစ္တက် ခရီးသည္ အတင္အခ် ျပဳလုပ္ႏုိင္ေစရန္ Barrier မ်ား ကာရံၿပီး Channel တစ္ခု လုပ္ေပးထားကာ ထုိ Channel အတြင္း၌ တျခားေသာ ယာဥ္မ်ား ဝင္ေရာက္ ရပ္နားျခင္း မျပဳလုပ္ရန္ ဆုိင္းဘုတ္မ်ား ျဖင့္ သတိေပး ထားသည္။ ထုိ႔အျပင္ လုိင္းကားမ်ား စနစ္တက် ရပ္နားၿပီးရပ္၊ ခ်၊ တင္၊ ထြက္ စနစ္ကုိ က်င့္သုံးျခင္း ရိွ၊ မရိွ ေစာင့္ၾကည့္ရန္ အနီးအနားတြင္ CCTV Camera မ်ားကိုလည္း တပ္ဆင္ ထားသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။
ယခု လက္ရိွတြင္ ရပ္၊ ခ်၊ တင္၊ ထြက္စနစ္ကုိ က်င့္သုံးရန္ သက္ဆုိင္ရာမွ ပညာေပး ကာလအျဖစ္ သတ္မွတ္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရိွေသာ္လည္း ပညာေပးကာလ ေနာက္ပုိင္းတြင္ တိတိက်က် လုိက္နာ က်င့္သုံးျခင္း မရိွေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကုိ အျပစ္ေပး အေရးယူ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အားလုံး သည္ ရပ္၊ ခ်၊ တင္၊ ထြက္ စနစ္ကုိ တိတိက်က် လုိက္နာ က်င့္သုံးမည္ ဆုိပါက ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈ အေျခအေနသည္ ၅ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔ အထိ ေလ်ာ့က်သြား ႏုိင္ဖြယ္ရိွေၾကာင္း ယာဥ္စည္းကမ္း ထိန္းသိမ္းေရး တပ္ဖြဲ႕မွ တာဝန္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment