Friday, March 7, 2014

တစ္ခါက က်ြန္ေတာ့္တို႔ ဆရာမ

စစ္တကၠသိုလ္ ကြန္ပ်ဴတာ႒ာန
က်မ မႏၲေလးကြန္ပ်ဴတာ 

တကၠသိုလ္ ကေန စစ္တကၠသိုလ္ 
ကို ေျပာင္းမိန္႔ က်လာတယ္
အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ က်မ 

စိတ္ဓါတ္က်မိပါတယ္
ဟုတ္တယ္ေလ
ေယာက်ာၤးေတြခ်ည္း ရွိတဲ႔ ေနရာ
ျပီးေတာ့ၾကမ္းၾကမ္းတမ္း စစ္ပညာေတြ

သင္ေနတဲ႔ေက်ာင္း
အဲ႔လို ေနရာမ်ိဳးမွာ စာသင္ရမယ္ဆိုေတာ့ အဆင္ေျပပါ့မလားလို႔ ေတြးမိပါတယ္
ဒီလိုနဲ႔ ျပင္ဦးလြင္စစ္တကၠသိုလ္ကိုေရာက္ေတာ့
စစ္တကၠသိုလ္ ေရာက္တာတစ္နွစ္ေလာက္ၾကာျပီျဖစ္တဲ႔ ဆရာမတစ္ေယာက္က ေျပာတယ္
ညီမေလးရယ္ စိတ္ဓါတ္မက်ပါနဲ႔ ဗိုလ္ေလာင္းေတြက ယဥ္ေက်းပါတယ္ သူတို႔မွာ အျပစ္ေျပာစရာဆိုလို႔ သြားရည္က်ေအာင္ အိပ္ငိုက္တတ္တာေလးတစ္ခုဘဲရွိတယ္ ဆိုျပီး အရႊန္းေဖာက္ျပီးဆ္ိုပါတယ္
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ေလ
က်မဟာ ငယ္ငယ္ကတည္းက စစ္သားဆို သူမ်ားတကာအေျပာနဲ႔တင္ ေၾကာက္မိခဲ႔တာပါ
အမ်ိဳးထဲမွာလည္း စစ္သားဆိုတာေဝးစြ ရဲ နဲ႔ မီးသတ္ေတာင္ရွိခဲ႔တာမဟုတ္ဘူး
ျပီးေတာ့ က်ြန္မသိတဲ႔ စစ္သားဆ္ိုတာ စစ္ေျမျပင္မွာ ရန္သူကို သူေသကိုယ္ေသ သတ္ပုတ္ေနတဲ႔ လူၾကမ္းၾကီးေတြမဟုတ္လား
က်ြန္မသင္ရမွာ
ဒုတိယနွစ္ဗိုလ္ေလာင္းေတြကို computer science paper 1 သင္ရမယ္တဲ႔ေလ
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ဆရာ ပီသစြာ ေစတနာ ဝါသနာ ဂရုဏာ နာ(၃)နာ နဲ႔ အေကာင္းဆံုးသင္မယ္လို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္
က်မသင္ရမယ့္ အတန္းကို သြားဖို႔ျပင္ေနတုန္း ဗိုလ္ေလာင္းနွစ္ေယာက္ က်မေရွ႕ကို ေရာက္လာျပီး
"ဆရာမ ေဒၚျမင့္ျမင့္ၾကည္လားခင္ဗ် "လို႔လာေမးတယ္
"ဟုတ္ပါတယ္"
"က်ြန္ေတာ္တို႔ ဆရာမကို လာၾကိဳတာပါ" လို႔ေျပာျပီး အေလးျပဳၾကတယ္
ေနာက္ျပီး က်မ ျခင္းေတာင္းကို ကူဆြဲျပီး စာသင္ေဆာင္ကို သြားၾကတယ္
ဒီလိုဆ္ိုေတာ့လည္း ဘယ္ဆိုးလို႔လဲ ဆိုျပီး ေတြးမိပါေသးတယ္
ေနာက္ျပီး
တစ္လမ္းလံုးမွာ ေတြ႕သမ်ွ ဗိုလ္ေလာင္းတိုင္းက က်မကို လက္တင္အေလးျပဳၾကတယ္
ဒါနဲ႔ က်မကို လာၾကိဳတဲ႔ ဗိုလ္ေလာင္းကို
"ဆရာမကို အရာရွိမဟုတ္ဘဲ ဘာလို႔ အေလးျပဳတာလဲ" လို႔ ေမးၾကည့္လိုက္ေတာ့
"ဆရာမကို အေလးျပဳတာက ရိုေသေလးစားသမွဳ ကိုျပသတဲ့သေဘာပါ"
"က်ြန္ေတာ္တို႔ စစ္တကၠသိုလ္မွာ ဆရာ ဆရာမ ေတြကို ကိုယ့္အထက္အရာရွိလို တေလးတစားဆက္ဆံဖို႔နဲ႔ လမ္းမွာေတြ႕ရင္လည္း စနစ္တက် အေလးျပဳဖို႔ အမိန္႔ထုတ္ထားပါတယ္"
က်မစိတ္ထဲမွာ က်ိတ္ျပီး သက္ျပင္းခ်မိတယ္
"ေတာ္ေသးတာေပါ့ "
"ငါ့က္ို သူတ္ို႔ အထက္အရာရွိလိုသေဘာထားတယ္ဆိုေတာ့ ရိုင္းရ္ိုင္းစိုင္းစိုင္းေတာ့ မဆက္ဆံေလာက္ပါဘူး"

ဒါနဲ႔ စာသင္ခန္းထဲဝင္တာနဲ႔ အေပါက္ဝမွာရွိတဲ႔ဗိုလ္ေလာင္းက

"ေရွ႕ၾကည့္ "လို႔ေအာ္လိုက္ေတာ့    တစ္ခန္းလံုး အပ္က်သံေတာင္မၾကားေအာင္
တိတ္ဆိတ္ သြားျပီး ဗိုလ္ေလာင္းေတြအားလံုး ေက်ာက္ရုပ္ေတြလို မလႈပ္မယွက္ျငိမ္သက္ သြားၾကတယ္
က်မ စာသင္ခန္းထဲက စားပြဲေရွ႕မွာ မတ္တပ္ရပ္ျပီး ေၾကာင္အန္းအန္းျဖစ္ေနမိတာေပါ့
အဲ႔ဒီ အခ်ိန္မွာ တာဝန္က်ဗိုလ္ေလာင္းက ေရွ႕ထြက္လာတယ္
က်မကို အေလးျပဳျပီးစာသင္ခန္းဘက္လွည့္ကာ

"တန္းထ " လို႔ ေအာ္လိုက္ေတာ့
က်န္တဲ့ဗိုလ္ေလာင္းေတြအားလံုး မတ္တပ္ရပ္ျပီး သတိဆြဲထားၾကတယ္

ျပီးေတာ့ က်မေရွ႕မွာ
"အမွတ္စဥ္ (၅၃)ဗိုလ္ေလာင္းသင္တန္း ကြန္ပ်ဴတာသိပၸံ အထူးျပဳ တန္းခြဲ(ည)
ရွိရင္း ၂၀ေယာက္
တန္းစီ ၂၀ေယာက္
ပ်က္ကြက္မရွိ
သင္ခန္းစာပို႔ခ်မွဳ နာခံရန္သင့္  " လို႔ေအာ္ျပီး
တန္းစီးဇယား လာေပးေတာ့
ေတာ္ေတာ္စည္းကမ္းစနစ္တက်ရွိပါလားလို႔ ေတြးမိပါတယ္

"ဆရာမ ထိုင္ခိုင္းလိုက္ရေတာ့မလား"

"ေအးေအး ဗိုလ္ေလာင္း ထိုင္ပါထိုင္ပါ"

"တန္းထိုင္"

အဲ႔ဒီေန႔က က်မ စာသင္တဲ့တစ္ခ်ိန္လံုးမွာ ဆရာကို ေစာ္ကားတဲ႔အျပဳမူမ်ိဳးလုပ္ၾကဖို႔ဆိုတာေဝးစြ အိမ္သာသြားခ်င္ရင္ေတာင္ က်မဆီမွာ ခြင့္ေတာင္းျပီး က်မ ခြင့္ျပဳမွ သြားၾကတယ္

က်မရဲ႕ တပည့္ဗိုလ္ေလာင္းေတြအားလံုးဟာ က်မ ထင္ထားသလိုၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ေတြမဟုတ္ဘဲ အရမ္းကို စည္းကမ္းစနစ္က်တဲ႔ ေက်ာင္းသားေလးေတြျဖစ္ေနတာ အံ႔ၾသမိပါရဲ႕

ဒါေပမယ့္

ဗိုလ္ေလာင္းေတြအားလံုး
ကေလးေတြလို သြားရည္တျမားျမား က်ေအာင္အိပ္ငိုက္တတ္ၾကပါတယ္

အဲ႔လို အိပ္ငိုက္တဲ႔အခ်ိန္ဆို နားရြက္လိမ္ဆြဲျပီးနိုးလိုက္တဲ႔အခါ က်မကို စိတ္မဆိုးတဲ႔ အျပင္ စပ္ျဖဲျဖဲ မ်က္နွာေပးနဲ႔

"ေနာက္ကို မငိုက္ေစရပါဘူး ဆရာမ "ဆ္ိုျပီး ေျပာတတ္ၾကပါေသးတယ္

စစ္တကၠသိုလ္ဆိုတာ လူသတ္တဲ႔ပညာသင္ေပးတဲ့ေက်ာင္းမဟုတ္ဘူးဆ္ုတာသိလိုက္ရပါတယ္

ေနာက္ျပီး
လူၾကမ္း စိတ္ၾကမ္း လူသတ္ေကာင္ စစ္သားေတြေမြးထုတ္ေပးတဲ႔ေက်ာင္း လည္းမဟုတျ္ပန္ပါဘူး

တကယ္ေတာ့
သူတို႔ဟာ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေလးေတြပါဘဲ

အျပင္တကၠသိုလ္ေတြနဲ႔ မတူတာတစ္ခုက စာေပပညာရပ္ေတြအျပင္
တစ္ခ်ိန္မွာ တိုင္းျပည္ကာ ကြယ္ဖို႔ စစ္ပညာေတြကိုပါ ပူးတြဲသင္ေနၾကတဲ႔ ေနာင္တစ္ေခတ္၏ ေအာင္စစ္သည္ မ်ားသာ ျဖစ္တယ္ဆိုတာ က်မ ေကာင္းေကာင္း သေဘာေပါက္မိပါေတာ့တယ္

ကဲဗိုလ္ေလာင္းတ္ို႔ ဆရာမ ဒီေန႔သင္တာေတြနားလည္ၾကလား

နားလည္ပါတယ္ဆရာမ

ဒါဆို ဆရာမ ျပန္ေတာ့မယ္ မနက္ျဖန္ ဆရာမ အခ်ိန္က်မွ က်န္တဲ့စာေတြဆက္ရွင္းျပေတာ့မယ္

တာဝန္က်ဗိုလ္ေလာင္းေရွ႕ထြက္လာျပီး

တန္းျဖဳတ္ခြင့္ျပဳပါ

ဆက္လုပ္ပါ ဗိုလ္ေလာင္း

က်မရဲ႕ အျပန္ေျခလွမ္းေတြဟာ အလာတုန္းကလို ေလးလံ မေနေတာ့ပါဘူး

ငါဟာ နိုင္ငံေတာ္ကို ကာကြယ္မယ့္စစ္သားေကာင္းေတြကို ေမြးထုတ္ေပးေနတဲ႔ ဆရာမ တစ္ေယာက္ပါလား ဆိုတဲ႔ အသိဟာ က်မ ေျခလွမ္းေတြကို တက္ၾကြေစခဲ႔ျပီေလ

ရဲရင့္လင္း

No comments:

Post a Comment