Monday, August 12, 2013

ေမတၱာေျပာတဲ့ ရွစ္ေလးလံုးမွ လူမိုက္မ်ား

၂၀၁၃ ၾသဂုတ္လသည္ ျမန္မာျပည္ လြတ္လပ္ေရး ရၿပီးေနာက္ အႀကီးမား   ဆံုးေသာ ဆူပူလူထုအံုႂကြမႈႀကီး ျဖစ္ခဲ့သည့္ ၂၅ ႏွစ္ျပည့္မည့္ ကာလျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္  ရွစ္ေလးလံုး ဆူပူအံုၾကြမႈႀကီးတြင္ က႑ အသီးသီးမွ နည္းမ်ိဳးစံု ပါဝင္ပတ္သက္ခဲ့ သူမ်ား၊ ေတြ႔ႀကံဳခဲ့ရသူမ်ား၏
ျပန္လည္ေျပာျပခ်က္မ်ားထဲမွ ႏိုင္ငံေက်ာ္

လူရႊင္ေတာ္ ေမတၱာမွ ေျပာျပခဲ့သည္မ်ားကို
 ေဖာ္ျပလိုက္ရပါသည္။

လူရႊင္ေတာ္ေမတၱာမွ ရွစ္ေလးလံုးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရွစ္ေလးလံုးတြင္ သူသည္မိဘကို လုပ္ေကၽြးေနရ ၍ ဆႏၵမျပခဲ့ေၾကာင္း၊သူမရွိေတာ့လွ်င္ မိဘကို လုပ္ေကၽြးမည့္သူမရွိ၍ မိဘမ်ားဒုကၡေရာက္မည္ကို သားလိမ္မာပီပီစိုးရိမ္မိေၾကာင္း၊ အမ်ားစုသည္ သူမ်ားလမ္းေလွ်ာက္၍
လိုက္ၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ ၾကျခင္းသာ ျဖစ္ေၾကာင္း သူေတြ႔ၾကံဳခဲ့ရသမွ်ကို ယခုလိုေျပာဆိုခဲ့ပါသည္။
"က်ေနာ္ ၈၈ အေရးအခင္းတုန္းက ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္တာဗ်၊
ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္တယ္ ဆိုတာ ဘာ့ေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က၀န္ထမ္းဗ်၊ က်ေနာ္ ဦးသန္႔ အေရးအခင္းတုန္းကေတာ့ မေၾကာက္ဘူးဗ်။ ဦးသန္႔ အေရးအခင္းတုန္း က ေက်ာင္းသားဗ်။ ဦးသန္႔အေရးအခင္း တုန္းက က်ေနာ္က လူပ်ိဳလူလြတ္ဆိုေတာ့ ေထာင္ထဲမွာ သြားေနရလည္း ကိစၥမရွိဘူး၊ အထိန္းအသိမ္း ခံရတာ၊ ျပန္ထြက္လာလည္း ဘာျဖစ္လဲ ျပႆနာ မရွိဘူး။
၈၈ ဆူပူမႈက်ေတာ့ က်ေနာ့္ အေမကို က်ေနာ္ လုပ္ေကၽြးေနတာဆိုေတာ့ အလုပ္ျပဳတ္ သြားမွာ လည္းစိုးရိမ္တာေပါ့ေနာ္၊အဲဒါေၾကာင့္က်ေနာ္အဲဒီအလုပ္ကိုပဲစြဲစြဲၿမဲၿမဲလုပ္ေနတာေပါ့ေနာ္။  ေတာ္ၾကာ ဟိုဟာေၾကာင့္၊ ဒီဟာေၾကာင့္ ျဖစ္မွာ စိုးလို႔ေလ။ က်ေနာ္တို႔က ဆင္းရဲတဲ့ဘ၀က လာတာဗ်။ အဲဒီေတာ့ အေမကိုလုပ္ေကၽြးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ အဲဒီလို တခုခုျဖစ္သြားမွာ စိုးရိမ္ တယ္ေလ၊ သူမ်ားေတြ လိုဒါေၾကာင့္ ဘာမွမလုပ္ခဲ့ဘူးဗ်။ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြ ၀င္ပါ တဲ့ အခါ က်ေတာ့ က်ေနာ္လည္း မေနႏုိင္ဘူးဗ်။ က်ေနာ္လည္း လမ္းေလွ်ာက္တဲ့ အထဲမွာ ပါပါတယ္။ က်ေနာ္က အဲဒီတုန္းက ယဥ္ေက်းမႈ ၀န္ႀကီးဌာနမွာ ၀န္ထမ္းလုပ္တာပါ။ က်ေနာ္ က ေျဖေဖ်ာ္ေရး မွာပါ။ အမ်ိဳးသား ကဇာတ္ရံုႀကီးေတာင္ ေဆာက္ေနတုန္းပဲ ရွိေသးတယ္ဗ်။ ဒီဇာတ္ရံုႀကီးက အရင္ က က်ေနာ့္ရဲ႕ အလုပ္ေနရာဗ်။
က်ေနာ္ လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့တာ အႏုပညာ သမားေတြနဲ႔ မပါဘူးဗ်။ က်ေနာ္က အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက အႏု ပညာသမား ျဖစ္ေတာ့ ျဖစ္ၿပီ၊ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းသားဘ၀ လူမသိသူမသိ ေသးဘူးေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ္တို႔ရပ္ကြက္က လူေတြနဲ႔ပဲ က်ေနာ္ ေလွ်ာက္တယ္၊ ဟို သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေလွ်ာက္တယ္၊ ဒီသူငယ္ခ်င္းေတြ လာေခၚရင္သြားတယ္။"
ေမတၱာ၏ ေျပာဆိုခ်က္ကို ၾကည့္ရင္ ရွစ္ေလးလံုးဆူပူမႈသည္ မည္သည့္ယံုၾကည္ခ်က္မွမရွိ သူမ်ား
ေနာက္တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ေလွ်ာက္၊ သူမ်ားေအာ္ရင္လိုက္ေအာ္ခဲ့ၾက သူေတြသာ မ်ားေၾကာင္း၊မိမိအလုပ္အကိုင္ႏွင့္မိမိ၊ မိမိ၏  မိသားစုအေပၚ တာ၀န္ေက်ခ်င္ေသာ၊ မိဘကို လုပ္ေကၽြးခ်င္သူမ်ားမွာမူအလုပ္ပ်က္ခံၿပီး ဆူပူမႈထဲတြင္မပါၾကေၾကာင္း ေတြ႔ရေပမည္။
မိဘကိုလည္းလုပ္ေကၽြးစရာမလို၊ မိဘပိုက္ဆံထိုင္စား၊ မိဘပိုက္ဆံနဲ႔
ေက်ာင္းေနသူေတြသာ အပူအပင္မရွိ ဆူပူမႈထဲပါၾကသိမွာ ထင္ရွားခဲ့ေပသည္။
ယခု ၾသဂုတ္လ ၈ ရက္ေန႔တြင္လည္း ၈၈ တုန္းက မိဘကိုမလုပ္ေကၽြးခဲ့ရ အခ်ိန္ပို၍ သူမ်ားေခၚလို႔ လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့သူမ်ား  ရွစ္ေလးလံုး ၂၅ ႏွစ္ျပည့္ဟူ၍ တေပ်ာ္တပါးေပ်ာ္ပါးေသာက္ စားၾကေပ သည္

No comments:

Post a Comment