Tuesday, August 13, 2013

Call Center က အိမ္တိုင္ရာေရာက္လက္မွတ္ပို႔ေပးသည့္ ခရီးသြားဝန္ေဆာင္မႈကိုစတင္ေဆာင္ရြက္ေပး

၁၈၇၆ Call Center အေနျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လက္မွတ္မ်ားအားမွာယူပါက အိမ္တိုင္ ရာေရာက္ လက္မွတ္ ပို႔ေပးသည့္ ဝန္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္လိုက္ေၾကာင္း Call Center ၏ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦး က ေျပာၾကား သည္။
“ျမန္မာႏိုင္ငံခရီးစဥ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားအတြက္ ေဆာင္ရြက္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ မူဆယ္၊ ေရႊလီ အစရွိတဲ့ ေနရာေတြ အတြက္ ခရီးသြား ကားလက္မွတ္ေတြကို အိမ္တိုင္ရာေရာက္စနစ္နဲ႔ မွာ ယူႏိုင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ လိုက္ တာျဖစ္ပါတယ္” ဟု ၎ တာဝန္ရွိသူကေျပာသည္။ ထိုကဲ့သို႔ မွာယူ ရန္အတြက္ သတ္မွတ္ ဝန္ေဆာင္ ခကို ေပးေခ်ရမည္ျဖစ္ၿပီး ဝန္ေဆာင္ခမ်ားမွာ မွာယူသည့္ေနရာ အေပၚမူ တည္ေၾကာင္း ၁၈၇၆ သို႔ေခၚဆိုကာ မွာယူႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း အေဝေျပး ယာဥ္လိုင္းခရီးစဥ္မ်ားအတြက္ ကားလက္မွတ္ဝယ္ယူျခင္းႏွင့္ ကား လက္မွတ္ မ်ားကို အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ရယူလိုသည့္ဝန္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္လိုပါက ၁၈၇၆ Hot Line ၏ လက္မွတ္ ဆိုင္ရာ ဝန္ေဆာင္မႈကို ဆက္သြယ္ရမည္ျဖစ္သည္။ လိုင္းခြဲနံပါတ္ (၄) ျဖစ္ၿပီး ၂၄ နာရီဆက္ သြယ္ႏိုင္ မည္ ဟုဆိုသည္။ ခရီးစဥ္လက္မွတ္မ်ားကို အေရအတြက္အကန္႔အသတ္မရွိ မွာ ယူႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎အျပင္ ၁၈၇၅ Hot Line တြင္လည္း ဝန္ေဆာင္မႈအသစ္ တစ္ ခု ထပ္တိုး ထားေၾကာင္း သိရသည္။
၎၀န္ေဆာင္မႈမွာ အလုပ္ရွာေဖြလိုေသာ ဝန္ထမ္းမ်ား၊ ဝန္ထမ္းရွာေဖြေသာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အ တြက္ျ ဖစ္ ၿပီး ၁၈၇၅ HotlLine လိုင္းခြဲ နံပါတ္ (၄) သို႔ ဖုန္းေခၚဆို၍ ရယူႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။ ဝန္ထမ္းမ်ား အေနျဖင့္ အဆိုပါဖုန္းသို႔ေခၚဆိုကာ အလုပ္ေလွ်ာက္ထားႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္း ရွင္မ်ား အေနျဖင့္လည္း အဆိုပါ ဖုန္းသို႔ေခၚဆိုကာ ဝန္ထမ္းေရြးခ်ယ္ႏုိင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထြန္းထြန္းအတြဲ (၁၄)၊ အမွတ္ (၃၁)From: Internet Journal

No comments:

Post a Comment