ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ျဖစ္ေပၚေနေသာ ယာဥ္ပိတ္ဆုိ႔မႈေလ်ာ့ပါးေရးအတြက္
သက္ဆုိင္ရာမွ စီစဥ္ေဆာင္ ရြက္ေနေသာ BRT ဘတ္စ္ကား စနစ္ တြင္ ေျပးဆြဲရန္
အဆိုျပဳ ထားေသာ ပုဂၢလိကယာဥ္လုိင္း တစ္လုိင္းမွ တာ၀န္ရွိ သူတစ္ဦးက ယာဥ္စီးခကုိ
က်ပ္ (၄၀၀) သတ္မွတ္ ထားေၾကာင္း၊ ဘယ္မွတ္တုိင္ကစီးစီး က်ပ္ (၄၀၀)
ပဲျဖစ္ပါတယ္ဟု ေျပာၾကားေၾကာင္း (၁၈.၈.၂၀၁၃) ထုတ္ပုဂၢလိကေန႔စဥ္ သတင္းစာ၊
ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္ ဖတ္႐ႈရရာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသြား
ခရီးသည္မ်ားေမွ်ာ္လင့္ထားေသာ BRT ဘတ္စ္ ကားမ်ားစီးနင္းရန္မွာ
ကားခႏႈန္းေၾကာင့္ ခဲယဥ္းေၾကာင္းဆိုေနပါသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန လူတန္းစားမ်ားတြင္ ကားငွားရမ္းခ က်ပ္ေထာင္ခ်ီေပးရေသာ
စီးလံုးငွားတကၠစီ စီးနင္းႏိုင္သူမွာ လြန္စြာနည္းၿပီး အနည္းဆံုးလုပ္ခ ဥပေဒ
သတ္မွတ္ျပဌာန္းၿပီး ၀င္ေငြ သတ္မွတ္ရန္ လိုအပ္ေနေသာ ခရီးသည္မ်ား၊ တစ္လလွ်င္
၀င္ေငြတစ္သိန္းခန္႔သာရရွိေသာ အလုပ္သမားမ်ားမွာ အမ်ားစုျဖစ္ေနေၾကာင္း
သိရသည္။
ယခုႏွစ္ပုိင္း အသစ္တိုးခ်ဲ႔ ေျပးဆြဲေနေသာ ယာဥ္ႀကီးလုိင္းအမ်ားစုတြင္
ယာဥ္စီးချဖတ္ပိုင္း ဇယားမပါ၊ ယာဥ္စီးခ ခရီးစဥ္တစ္ပုိင္းလွ်င္
ကားခက်ပ္ငါးဆယ္ႏႈန္း ေကာက္ခံျခင္းမ်ဳိးမရွိဘဲ ကားခပုိမုိ
ေကာက္ခံေနျခင္းမ်ားကုိ ယေန႔တုိင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းသြား ခရီးသည္
ယာဥ္ႀကီးအသစ္မ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲေနေသာ ယာဥ္လုိင္းတခ်ဳိ႔တြင္
ျမင္ေတြ႔ေနရဆဲျဖစ္သည္ဟု ခရီးသြားမ်ားမွ ဆိုသည္။
BRT ဘတ္စ္ကားမ်ား ဘယ္မွတ္တုိင္စီးစီး ပံုေသကားခ (၄၀၀) က်ပ္ေကာက္ခံမည္ျဖစ္၍
ေန႔စဥ္ အသြားအျပန္ကားခက်ပ္ (၈၀၀) ကုန္က်မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ
အနည္းဆံုးပ်မ္းမွ် လုပ္ခေၾကးေငြမွာ တစ္ရက္လွ်င္ က်ပ္ (၃၀၀၀) ခန္႔ သာရွိ၍
BRT စီးရန္ သာမန္ခရီးသြားမ်ားအတြက္ မျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ လုပ္ခရေငြ၏
ေလးပံုတစ္ပံုကုိ ေန႔စဥ္ ကားခတြင္ အသံုးျပဳရန္ျဖစ္ေနေၾကာင္း၊ သို႔ျဖစ္ရာ
အသစ္ေျပးဆြဲမည့္ BRT ဘတ္စ္ကားယာဥ္လုိင္း စနစ္ကုိ
သာမန္ျပည္သူမ်ားသံုးစြဲ၍ရရန္ ထည့္သြင္းစဥ္းစားေပးရန္ လိုေနပါသည္ဟု
၀င္ေငြနည္းခရီးသြားမ်ားမွ ဆိုသည္။
Auto World Journal
No comments:
Post a Comment