ေလးႏႇစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည့္ ပဲခူးတုိင္း ေဒသႀကီး အတြင္းရႇိ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ပုံစံငယ္ကုိ ေတြ႕ရစဥ္
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာမႇ
စတင္ ကာ ေလးႏႇစ္ တာ ကာလအတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္၍ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပင္မ၀င္ေပါက္
ေလဆိပ္အျဖစ္ အသံုးျပဳ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Incheon Airport Consortium သည္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ
ေလဆိပ္ သစ္ႀကီး အား ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အဓိကျမစ္ေၾကာင္း ျဖစ္သည့္ ဧရာ၀တီ
ျမစ္ေၾကာင္းကို အေျခခံ ေရးဆဲြ ထားကာ ေမခ-မလိခ ျမစ္ႏႇစ္သြယ္ ေပါင္းစည္းလာၿပီး
ဧရာ၀တီျမစ္ႀကီး ျဖစ္တည္လာသည့္ ပံုစံအား အမႇီျပဳ၍ ေလယာဥ္ကြင္း ပံုစံငယ္ကို
ထုတ္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါ ကိုရီးယား ကုမၸဏီသည္ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနႏႇင့္ ေဆြးေႏြးညိႇႏိႈင္းမႈမ်ား
ျပဳလုပ္ၿပီးခ်ိန္ျဖစ္သည့္ ၂၀၁၃ ဒီဇင္ဘာလမႇစ၍ ၂၀၁၇ ဒီဇင္ဘာလတြင္
အၿပီးတည္ေဆာက္ ေပးရမည္ျဖစ္သည္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီး တည္ေဆာက္ ၿပီးစီးပါက
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပင္မ ၀င္ေပါက္ ေလဆိပ္အျဖစ္ အသံုးျပဳသြားမည္ျဖစ္ၿပီး
လက္ရႇိရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ ရာ ေလဆိပ္၌ ၀င္ထြက္ေနသည့္ ႏိုင္ငံတကာ
ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားကို ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္သစ္ႀကီး သို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ သြားမည္
ျဖစ္သည္။
''လက္ရႇိ ပင္မ၀င္ေပါက္ျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ေလဆိပ္မႇာ ၀င္ထြက္ေနတဲ့ ႏိုင္ငံတကာ
ေလေၾကာင္း လိုင္းေတြ ကို ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္သစ္ႀကီး ၿပီးတဲ့အခါမႇာ
ပင္မ၀င္ေပါက္အျဖစ္ ေျပာင္းေရႊ႕ အသံုးျပဳသြားမႇာ ျဖစ္ ပါတယ္'' ဟု ေလေၾကာင္း
ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္
ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားသည္။
ကိုရီးယားႏိုင္ငံမႇ Incheon Airport Consortium သည္ ဟံသာ၀တီ
အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ သစ္ႀကီးအား ပထမအဆင့္ အေနျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္း
၀င္ဆံ့ႏိုင္ မည့္ ေလဆိပ္၊ ေျပးလမ္း ၊ ေလဆိပ္လုပ္ငန္းႏႇင့္ ဆက္စပ္သည့္
၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၇ ခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္
ေပးရမည္ျဖစ္သည္။
ဒုတိယအဆင့္ အေနျဖင့္ ခရီးသည္ သန္း ၃၀ ၀င္ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္
အေဆာက္အအံုႏႇင့္ ဆက္စပ္ အေဆာက္အအံုမ်ား၊ ဟိုတယ္မ်ား၊ ေရႇာ့ပင္းေမာလ္မ်ား၊
ကုန္တိုက္ႀကီးမ်ားႏႇင့္ လူေနတိုက္ခန္းမ်ား ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ား
ပါ၀င္တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။ ယင္းအျပင္ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္ တြင္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္
တန္ ၇၀၀၀ ဆံ့ ကုန္ေလႇာင္႐ံု တစ္ခုအား တည္ေဆာက္ သြားမည္ဟု သိရသည္။
ကိုရီးယားႏိုင္ငံမႇ တည္ေဆာက္မည့္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ
ေလဆိပ္သစ္ႀကီးတြင္ ခရီးသည္ တင္ ေလယာဥ္ အမ်ဳိးအစားမ်ားတြင္ အႀကီးဆံုး
ျဖစ္သည့္ Airbus A 380 ေလယာဥ္အထိ ဆင္းသက္ႏိုင္ မည္ျဖစ္ကာ ေလယာဥ္ဆိုက္ကပ္
တံတား ၁၂ ခု၊ ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္ ၃၇ စင္း၊ ကုန္တင္ေလယာဥ္ ရႇစ္စင္းႏႇင့္
ျပဳျပင္ေရး ေလယာဥ္ ၁၅ စင္း စုစုေပါင္း ေလယာဥ္စင္းေရ ၆၀ ရပ္နားႏိုင္မည္ဟု
သိရသည္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးသည္ ခရီးသည္ႏႇင့္
ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ ေရး အတြက္ ႏိုင္ငံအသီးသီး၊ ေဒသအသီးသီးသို႔
ေျပာင္းလဲစီးနင္းႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္တစ္ခု အျဖစ္လည္း အသံုးျပဳႏိုင္မည္
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment