Friday, May 23, 2014

ကၽြန္မ ေလာဘ နည္းစြာ သူကုိ ခ်စ္မိ ေအာင္ ၾကိဳးစား ခ်င္တယ္

10358556_331086903682913_2726013859919534638_n | May 21, 2014 |
ကၽြန္မေလာဘနည္းစြာ သူကုိခ်စ္မိေအာင္ ၾကိဳးစားခ်င္တယ္
မနက္ခင္း တုိင္း ကၽြန္မသူကုိ ေမးေလ႔ရွိတယ္ “ကၽြန္မကုိ ဒီေန႕အတြက္ ခ်စ္လားဆုိတဲ႕ စကား ကုိေပါ့ “သူဆီက “အရမ္းခ်စ္တယ္ “ဆုိတဲ႕ စကားေလးတခြန္းက ကၽြန္မကုိ တအားေပ်ာ္ေစ တယ္ ……(ဒါလဲကၽြန္မရဲ႕ ကေလးဆန္တဲ႕ စိတ္ကူးဘဲဆုိတာ သိေပမယ့္ ေန႕တုိင္း ကၽြန္မေမးျဖစ္ေနဆဲဘဲ)
တေန႕ထက္ တေန႕သူကိုပုိခ်စ္လာတယ္……..” ပုိခ်စ္လာသေလာက္ ကၽြန္မဆုံးရႈံးရမွာေၾကာက္
လာတယ္”ဒီေတာ့ သ၀န္တုိတာေတြ တအားမ်ားလာတယ္ ……(ဒါလဲ ကၽြန္မရဲ႕သူ အေပၚ ေလာ ဘ ၾကီးတဲ႕ အခ်စ္ျဖစ္မွန္းသိလဲ ဒီအခ်စ္ကုိဖက္တြယ္ေနဆဲဘဲ)
တခါတေလလဲ သူကၽြန္မကုိ မခ်စ္ဖူးဆုိတဲ႕အေတြးေတြ ရွိလာတတ္တယ္ ……” ေတြးမိေတြးရာေတြ ေတြးရင္ တခါတေလ သူကၽြန္မကုိ စိတ္ပ်က္လာေစတယ္ “ဒီေတာ့ ကၽြန္မတုိ႕ စိတ္ဆုိးစိတ္ေကာက္ၾကတယ္ ………(ဒါလဲ ကၽြန္မရဲ႕ သူအေပၚ ရန္ရွာျခင္းတမ်ိဳးဘဲ)
ဒါေပမယ့္ အခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္မမလုပ္ႏုိင္ေသးတာတခုကေတာ့…….သူအတြက္ ကၽြန္မမာနဆုိတာမရွိေသးတာ သူကုိခ်စ္မိတဲ႕အခ်ိန္ကစလုိ႕ အခုထိပါဘဲ……….
တခါတေလ ကၽြန္မလဲ သူရဲ႕ ေခ်ာ့တာခံျခင္းတာေပါ့ ……(ဒါကလဲ ကၽြန္မရဲ႕သူအေပၚက ေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေလးဘဲ)
ကၽြန္မမွမဟုတ္ပါဘူး ……..ဘယ္မိန္းကေလးမဆုိ ကုိယ့္ခ်စ္သူက ခ်စ္တာ ……ယုယတာ ……ၾကင္နာတာ …….ဂရုစုိက္တာ………နားလည္ေပးတာ………ကၽြန္မတုိ႕ဘက္က ေပးသေလာက္ ျပန္လုိခ်င္ၾကတာၾကီးပါဘဲ……

Poem

No comments:

Post a Comment