i Pay ကတ္ျဖင့္သာ စီးနင္းႏိုင္မည့္ အဆင့္ျမင့္ အၿမဲစိမ္း
အထူးယာဥ္လိုင္း (၁) အား ဇူလိုင္လဆန္းတြင္ အစီးေရ (၂၅) စီးျဖင့္ စတင္
ေျပးဆြဲ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း Forever Green Right Service Compang Limited မွ
မန္ေနဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ ဦးေအးထြန္းက ေျပာသည္။
အခုေျပးဆြဲေနတဲ့ ယာဥ္လိုင္းေတြ ထက္ ယာဥ္စီးခ နည္းနည္းပဲ ပိုမယ္။ ေလးရာ မေက်ာ္ပါဘူး။ ဒဂံုတကၠသုိလ္ကုိ အေျချပဳၿပီး စတင္ေျပးဆြဲမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဘက္မွာ ယာဥ္မလံုေလာက္မႈေတြ ရွိေနလို႔ အခက္အခဲ ေတြရွိေနၾကတယ္။ အခုရပ္နားလိုက္တဲ့ ဟိုင္းလတ္ယာဥ္လိုင္းေတြ ေနရာ မွာလည္း အစားထိုး ေျပးဆြဲေပးမွာပါ ဟု ၎ က ေျပာသည္။
အဆိုပါ အဲကြန္းစီးတီးဘတ္စ္ မ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲမႈကုိ ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ယင္း ကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး၊ ပထမဦးဆံုး ေျပးဆြဲမည့္ ယာဥ္လိုင္းအား ဒဂံု တကၠသုိလ္- ဆူးေလလမ္းေၾကာင္း အတိုင္း ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယခု ေျပးဆြဲမည့္ ယာဥ္လုိင္းအား သီး သန္႔ Bus Stop မ်ားထားရွိႏုိင္ရန္ တင္ျပထားၿပီး ေျပးဆြဲ မည့္ လမ္းေၾကာင္းတြင္ မွတ္တိုင္ (၁၂) ခု ၀န္းက်င္သာ ထားရွိသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိ ရသည္။
ယာဥ္ေမာင္းေတြကုိလည္း သတ္မွတ္မိုင္ ႏႈန္းထက္ ပိုမေမာင္းဖို႔ ထိန္းခ်ဳပ္ထားမယ္။ ယာဥ္တစ္စီးနဲ႔ တစ္စီးၾကားမွာ အခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္ကြာ မယ္၊ ဘယ္အခ်ိန္ မွတ္တိုင္ ေရာက္မယ္ဆိုတာ သတ္မွတ္ထားမွာပါ။ BRT ေရွ႕ ေျပးပံုစံမ်ဳိးေပါ့ ဟု ဦးေအးထြန္းက ဆက္ေျပာ သည္။
အထူးယာဥ္ Bus Stop တိုင္းတြင္ i Pay အေရာင္းစင္တာမ်ားထားရွိေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး၊ i Pay ကတ္ အသံုးမျပဳတတ္သူမ်ား အတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးရန္ ယာဥ္တစ္စီးတြင္ ၀န္ထမ္းတစ္ဦး ထားရွိေပးသြားမည္ျဖစ္ကာ သတ္မွတ္ခံု အေရအတြက္ထက္ လူပို တင္ေဆာင္ျခင္း မျပဳ ရန္လည္း ကန္႔သတ္ထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း အၿမဲစိမ္း အထူးယာဥ္လိုင္း သံုးလိုင္းအထိ တိုးခ်ဲ႕ရန္ စီစဥ္ထားၿပီး၊ ယာဥ္လိုင္း၀န္ထမ္း မ်ားကုိ အမ်ဳိးသား၊ အမ်ဳိးသမီးမခြဲျခားဘဲ ခန္႔အပ္ တာ၀န္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Forver Green Right Service ကုမၸဏီမွ သိရသည္။
အခုေျပးဆြဲေနတဲ့ ယာဥ္လိုင္းေတြ ထက္ ယာဥ္စီးခ နည္းနည္းပဲ ပိုမယ္။ ေလးရာ မေက်ာ္ပါဘူး။ ဒဂံုတကၠသုိလ္ကုိ အေျချပဳၿပီး စတင္ေျပးဆြဲမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဘက္မွာ ယာဥ္မလံုေလာက္မႈေတြ ရွိေနလို႔ အခက္အခဲ ေတြရွိေနၾကတယ္။ အခုရပ္နားလိုက္တဲ့ ဟိုင္းလတ္ယာဥ္လိုင္းေတြ ေနရာ မွာလည္း အစားထိုး ေျပးဆြဲေပးမွာပါ ဟု ၎ က ေျပာသည္။
အဆိုပါ အဲကြန္းစီးတီးဘတ္စ္ မ်ားျဖင့္ ေျပးဆြဲမႈကုိ ကုန္လမ္းပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ယင္း ကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး၊ ပထမဦးဆံုး ေျပးဆြဲမည့္ ယာဥ္လိုင္းအား ဒဂံု တကၠသုိလ္- ဆူးေလလမ္းေၾကာင္း အတိုင္း ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယခု ေျပးဆြဲမည့္ ယာဥ္လုိင္းအား သီး သန္႔ Bus Stop မ်ားထားရွိႏုိင္ရန္ တင္ျပထားၿပီး ေျပးဆြဲ မည့္ လမ္းေၾကာင္းတြင္ မွတ္တိုင္ (၁၂) ခု ၀န္းက်င္သာ ထားရွိသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိ ရသည္။
ယာဥ္ေမာင္းေတြကုိလည္း သတ္မွတ္မိုင္ ႏႈန္းထက္ ပိုမေမာင္းဖို႔ ထိန္းခ်ဳပ္ထားမယ္။ ယာဥ္တစ္စီးနဲ႔ တစ္စီးၾကားမွာ အခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္ကြာ မယ္၊ ဘယ္အခ်ိန္ မွတ္တိုင္ ေရာက္မယ္ဆိုတာ သတ္မွတ္ထားမွာပါ။ BRT ေရွ႕ ေျပးပံုစံမ်ဳိးေပါ့ ဟု ဦးေအးထြန္းက ဆက္ေျပာ သည္။
အထူးယာဥ္ Bus Stop တိုင္းတြင္ i Pay အေရာင္းစင္တာမ်ားထားရွိေပးသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး၊ i Pay ကတ္ အသံုးမျပဳတတ္သူမ်ား အတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးရန္ ယာဥ္တစ္စီးတြင္ ၀န္ထမ္းတစ္ဦး ထားရွိေပးသြားမည္ျဖစ္ကာ သတ္မွတ္ခံု အေရအတြက္ထက္ လူပို တင္ေဆာင္ျခင္း မျပဳ ရန္လည္း ကန္႔သတ္ထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း အၿမဲစိမ္း အထူးယာဥ္လိုင္း သံုးလိုင္းအထိ တိုးခ်ဲ႕ရန္ စီစဥ္ထားၿပီး၊ ယာဥ္လိုင္း၀န္ထမ္း မ်ားကုိ အမ်ဳိးသား၊ အမ်ဳိးသမီးမခြဲျခားဘဲ ခန္႔အပ္ တာ၀န္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Forver Green Right Service ကုမၸဏီမွ သိရသည္။
No comments:
Post a Comment