စာေရးသူတုိ႔ မိဘမ်ား ရွိရာ ေနျပည္ေတာ္သို႔ သႀကၤန္႐ုံးပိတ္ရက္ မ်ားအတြင္း
လာေရာက္ခဲ့ေသာ သမီး မိသားစုသည္ ၂၁- ၄- ၂ဝ၁၄ ရက္ ညေန ၆ နာရီ အျမန္ကား ျဖင့္
ရန္ကုန္သို႔ ျပန္ၾကသည္။ ၿမိဳ႕မေစ်း ကားဂိတ္သို႔ စာေရးသူ
လုိက္ပုိ႔ၿပီး ကားမထြက္မီ ျပန္ခဲ့ပါသည္။ အိမ္ေရာက္ေတာ့ သမီးကဖုန္းဆက္ၿပီး
ကားကလမ္းမွာ ထမင္းစား မရပ္ဘူးဆုိလုိ႔ မုန္႔ဆင္း ဝယ္ေနေၾကာင္း ေျပာပါသည္။
သမီး မိသားစုက ေနျပည္ေတာ္သို႔ မၾကာခဏ လာလည္ေနက်မုိ႔ အေထြအထူး
မစဥ္းစားမိခဲ့ပါ။
အဲ့ဒီည ၉နာရီ ၁၅မိနစ္မွာ သမီးကဖုန္း ဆက္ၿပီး
သူတို႔အမွတ္(၃) ဂိတ္ကုိ ေရာက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သူ႔အေမကုိ ေျပာပါသည္။ ဇနီးသည္က
ျပန္ေျပာျပရာ နားၾကား လြဲတာ ျဖစ္မွာပါ လုိ႔ပဲ သေဘာထား လုိက္ပါသည္။
ေနာက္ေန႔ မနက္က် သမီးကုိ ဖုန္းဆက္ၿပီး ''ညကဖုန္း ဆက္တာ အမွတ္(၃)ဂိတ္ကုိ
ေရာက္ၿပီလုိ႔ေျပာတာ ဟုတ္ရဲ႕လား'' ေမးေတာ့''ဟုတ္ေၾကာင္း၊ သူတုိ႔ေတြ
ဘုရားတၿပီး လုိက္လာ ရေၾကာင္း၊ အေပါ့အပါး သြားဖုိ႔ေတာင္ မရပ္ေၾကာင္း၊ ဒီကားက
ည ၁ဝနာရီမွာ ရန္ကုန္က ေနျပည္ေတာ္ကုိ ျပန္ထြက္ မွာလုိ႔ ယာဥ္ေမာင္းက
ေျပာေၾကာင္း'' ေျပာျပပါတယ္။ ဘုရား... ဘုရား ကံႀကီးေပလုိ႔သာ ေဘးမသီ ရန္မခဘဲ
ရန္ကုန္ကုိ ေရာက္တာပါလားလုိ႔ စာေရးသူတုိ႔ ထိတ္လန္႔ ေၾကာက္ရြံ႕မိပါတယ္။
ညေန ၆ နာရီထြက္တဲ့ ကားက ၁၅ မိနစ္နဲ႔ Toll Gate ကုိေရာက္တယ္ထား။ Toll Gate ကေန ရန္ကုန္အမွတ္(၃)ဂိတ္ အထိ မုိင္၂ဝဝေက်ာ္ရွိေတာ့ ဒီကားက တစ္နာရီ ကုိ ပ်မ္းမွ် ၆၇မုိင္ (၁ဝ၇ ကီလုိမီတာ)ႏႈန္းေလာက္ ေမာင္းခဲ့ပါတယ္။ အေကြ႕ေတြ၊ တံတားေတြ၊ အတက္ေတြမွာ အရွိန္ေလွ်ာ့ရတဲ့အတြက္ ကီလုိမီတာ ၁၂ဝ ႏႈန္းေလာက္ အထိ ေမာင္းတဲ့အခါ ေမာင္းမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ကားရဲ႕ Weight က မ်ားရတဲ့အထဲ တအားျမန္ေတာ့ ကားရဲ႕အဟုန္ (Momentum) က သိပ္မ်ား ေနပါၿပီ။ ေတာ္႐ုံ တန္႐ုံနဲ႔ ဘယ္မွာ ထိန္းႏုိင္ေတာ့မွာလဲ။ ထိမိခုိက္ မိရင္လည္း Impact က တအားမ်ားၿပီေပါ့။
ဒါေၾကာင့္ စာေရးသူ အေနနဲ႔ သက္ဆုိင္သူမ်ားကုိ ''အျမန္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုိင္းမ်ားကုိ အခ်ိန္ သတ္မွတ္ေပးပါ။ သတ္မွတ္ခ်ိန္ထက္ နည္းၿပီး ေမာင္း/မေမာင္း သိႏုိင္မယ့္၊ ၾကပ္မတ္ စစ္ေဆးႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား ရွာေပးပါ''လုိ႔ ခရီးသည္ ျပည္သူမ်ား အားလုံးရဲ႕ ကုိယ္စား အႀကံျပဳ အပ္ပါတယ္။ ။
တကၠသိုလ္ ဆရာတစ္ဦး
ညေန ၆ နာရီထြက္တဲ့ ကားက ၁၅ မိနစ္နဲ႔ Toll Gate ကုိေရာက္တယ္ထား။ Toll Gate ကေန ရန္ကုန္အမွတ္(၃)ဂိတ္ အထိ မုိင္၂ဝဝေက်ာ္ရွိေတာ့ ဒီကားက တစ္နာရီ ကုိ ပ်မ္းမွ် ၆၇မုိင္ (၁ဝ၇ ကီလုိမီတာ)ႏႈန္းေလာက္ ေမာင္းခဲ့ပါတယ္။ အေကြ႕ေတြ၊ တံတားေတြ၊ အတက္ေတြမွာ အရွိန္ေလွ်ာ့ရတဲ့အတြက္ ကီလုိမီတာ ၁၂ဝ ႏႈန္းေလာက္ အထိ ေမာင္းတဲ့အခါ ေမာင္းမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ကားရဲ႕ Weight က မ်ားရတဲ့အထဲ တအားျမန္ေတာ့ ကားရဲ႕အဟုန္ (Momentum) က သိပ္မ်ား ေနပါၿပီ။ ေတာ္႐ုံ တန္႐ုံနဲ႔ ဘယ္မွာ ထိန္းႏုိင္ေတာ့မွာလဲ။ ထိမိခုိက္ မိရင္လည္း Impact က တအားမ်ားၿပီေပါ့။
ဒါေၾကာင့္ စာေရးသူ အေနနဲ႔ သက္ဆုိင္သူမ်ားကုိ ''အျမန္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုိင္းမ်ားကုိ အခ်ိန္ သတ္မွတ္ေပးပါ။ သတ္မွတ္ခ်ိန္ထက္ နည္းၿပီး ေမာင္း/မေမာင္း သိႏုိင္မယ့္၊ ၾကပ္မတ္ စစ္ေဆးႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းမ်ား ရွာေပးပါ''လုိ႔ ခရီးသည္ ျပည္သူမ်ား အားလုံးရဲ႕ ကုိယ္စား အႀကံျပဳ အပ္ပါတယ္။ ။
တကၠသိုလ္ ဆရာတစ္ဦး
No comments:
Post a Comment