ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားမ်ား အရွိန္ႏႈန္းျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ရန္
ရန္ကုန္ရထား လမ္း ပုိင္းကို
ရာႏႈန္းျပည့္ ျပင္ ဆင္
မ ည္္ျဖစ္ေၾကာင္း
ျမန္မာ့
မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာန၊
အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ
လက္ေထာက္အေထြေထြ
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားမွာ ယခင္ကထက္ အသုံးျပဳမႈႏႈန္း မ်ားျပားလာသည့္အတြက္
ရထားမ်ား၏ အရွိန္ႏႈန္း ျမႇင့္တင္မႈမ်ားႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈ အပုိင္းမ်ား
ျမႇင့္တင္ျခင္းတုိ႔ ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက "အရွိန္ျမႇင့္တင္ဖုိ႔ကို အခုစလုပ္ေနၿပီ လုိ႔ေတာင္ ေျပာလုိ႔ရတယ္။ အဓိကေတာ့ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစနစ္ကုိ ေသေသခ်ာခ်ာနဲ႔ အေကာင္း ဆုံးျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္တာပါပဲ" ဟု ေျပာၾကား သည္။
ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ၂၀၁၃ မတုိင္မီ ကတည္းက သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ပတ္ ရထားလမ္း၏ စနစ္မ်ားကုိ အဓိကထား ျပဳလုပ္ရန္ ပါရွိခဲ့သည့္အျပင္ အနာဂတ္ စီမံကိန္း မ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထု႔ိျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရး ဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက "အရွိန္ျမႇင့္တင္ဖုိ႔ကို အခုစလုပ္ေနၿပီ လုိ႔ေတာင္ ေျပာလုိ႔ရတယ္။ အဓိကေတာ့ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစနစ္ကုိ ေသေသခ်ာခ်ာနဲ႔ အေကာင္း ဆုံးျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္တာပါပဲ" ဟု ေျပာၾကား သည္။
ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ၂၀၁၃ မတုိင္မီ ကတည္းက သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ ပတ္ ရထားလမ္း၏ စနစ္မ်ားကုိ အဓိကထား ျပဳလုပ္ရန္ ပါရွိခဲ့သည့္အျပင္ အနာဂတ္ စီမံကိန္း မ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထု႔ိျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရး ဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
No comments:
Post a Comment