ပႏွင့္ အာရွ ထိပ္ သီး ကား ကုမၸဏီေပါင္း ရွစ္ခုခန္႔ တရား ၀င္ေရာင္း ခ်ခြင့္ ရရွိေနၿပီျဖစ္ ေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ
ခန္းမ်ား အပါအ၀င္ ဆားဗစ္စင္တာမ်ား ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ ထုတ္လုပ္မႈ စက္႐ုံမ်ားကို တစ္ပါ တည္းေဆာင္ရြက္ႏုိင္ ရန္ စီစဥ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါ ကုမၸဏီမ်ား ထံမွ ကိုယ္စားလွယ္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိသူမ်ားက ေျပာသည္။
ကားတင္သြင္းခြင့္ကို ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္က စတင္ခြင့္ျပဳေပးခဲ့ၿပီး ျပည္တြင္းေစ်းကြက္၌ ဂ်ပန္တစ္ ပတ္ ရစ္ေလ လံကားအေျမာက္အျမား အဓိက တင္သြင္းလာခဲ့ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ ဥေရာပႏွင့္ အာရွမွ ကား ကုမၸဏီႀကီးမ်ား ၀င္ေရာက္လာပါက ျပည္တြင္းကား ေစ်းကြက္၌ ဂ်ပန္တစ္ပတ္ရစ္ ေလလံ ကားအမ်ား စု ေစ်းႏႈန္းမ်ား ထပ္က်လာႏုိင္ေသးေၾကာင္း မင္း ရဲေက်ာ္စြာ ယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရးစခန္းမွ ကားပဲြစား တစ္ဦးက ေျပာသည္။ ယင္းကုမၸဏီရွစ္ခုအျပင္ ထိပ္တန္းကုမၸဏီႀကီးျဖစ္ေသာ Mercedes Benz (Germany) ကလည္းယခုႏွစ္အတြင္း အေရာင္းျပခန္း စတင္ဖြင့္လွစ္သြားမည္ဟု ယင္းကုမၸဏီကဆုိသည္။
“ေစ်းကအမ်ားႀကီးေတာ့ မက်ႏိုင္ေပမယ့္ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈအပိုင္းနဲ႔ အရည္အေသြးေစ်းကြက္ေ၀စုက အရမ္းကြာ သြားႏုိင္တယ္။ ကားအေရာင္းျပခန္းေတြ ဖြင့္တုန္းက ေတာင္ ကားပြဲစားတန္းဘက္က သူေတြ အ႐ႈံးႀကီး႐ႈံးၿပီး ထုတ္ေရာင္းခဲ့ရတာ” ဟု အဆုိပါ ပဲြစားကပင္ သုံးသပ္သည္။
ေစ်းကြက္အတြင္း ယွဥ္ၿပိဳင္မႈအားေကာင္းလာႏုိင္ၿပ
“ေစ်းႏႈန္းက ဂ်ပန္ကားေတြ နဲ႔ ေကာင္းေကာင္းယွဥ္ႏုိင္မွာပါ” ဟု ဦးကိုကိုႀကီးက ေျပာသည္။ ကားအေရာင္းျပခန္း အမ်ားစုကမူ အစုိးရမွ လက္ရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး လက္ ရွိေကာက္ခံေနေသာ အခြန္ႏႈန္းထားမ်ားကို ျပင္ဆင္ေပးမွသာ ေစ်းကြက္၏ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈမွာ တရားမွ်တမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အေရာင္းျပခန္းကိုယ္စားလွယ္မ်ားက
No comments:
Post a Comment