ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားစ
နစ္အား
တိုးခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဗဟိုစီးပြား ေရးဇုန္ (Central Business
District CBC Area)အတြင္းယာဥ္သိပ္သည္းမႈ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ CBD အတြင္း ပတ္၍
ေျပးဆြဲႏိုင္ေသာ မိုးပ်ံရ ထား စနစ္မ်ား ေဆာင္ရြက္မည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္း
ေဒသႀကီး၏ေဒသႏၱရစီမံကိန္းဥပေဒတြင္ေဖာ္ျပ ထားေၾကာင္းအဆိုပါတိုင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕ ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္ အရ သိရသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ ဆဌမပုံမွန္
အစည္းအေ၀းမွ ေဒသႏၱရ စီမံကိန္းဥပေဒၾကမ္း တင္ပါတယ္။ အဲဒီမွာ မိုးပ်ံရထား
စနစ္ေတြလည္း ပါပါတယ္။ ေနရာအတိအက်ေတာ့ မသိရေသးပါဘူး။ ၿမိဳ႕ထဲနဲ႔ အခ်က္အျခာ
က်တဲ့ေနရာ ေတြမွာ လုပ္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္ ဟု သကၤန္းကၽြန္းၿမိဳ႕နယ္
တိုင္းေဒႀကီး လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေက်ာ္ က ေျပာသည္။
ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ တိုင္းေဒႀကီး လႊတ္ေတာ္
ကိုယ္စားလွယ္ ဦးျမင့္ၾကည္က အဆိုပါ စီမံကိန္းႀကီးမ်ား သည္ ရင္းႏွီးမႈ
တန္ဖိုး ႀကီးသည့္အတြက္ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရကသာ ေဆာင္ ရြက္ႏိုင္ေၾကာင္း
ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက
မိုးပ်ံရထားနဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဌာနကို ဘာမွ မေျပာေသးပါဘူး။
လုပ္ျဖစ္ရင္လည္း ကုမၸဏီေတြက လုပ္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔
ဌာနအေနနဲ႔က ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း အဆင့္ျမွင့္ တင္ေရးရယ္၊ ၿမိဳ႕ျပင္ တိုးခ်ဲ႕
ေဆာက္လုပ္ေရးတို႔ သာ ပါရွိပါတယ္…..ဟု ေျပာၾကားသည္။
အဆိုပါ ေဒသႏၱရ စီမံကိန္း ဥပေဒ ၾကမ္းတြင္
ၿမိဳ႕တြင္း ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းအား တိုးခ်ဲ႕ျခင္း ၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပင္မွပတ္၍အျမန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းႏွင့္ရထားလမ္းတို႔အားေဖာက္လုပ္ျခင္းတို႔ကိုေဆာင္ရြက္
သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဆင္ေျခဖုံး ရပ္ကြက္မွ
ၿမိဳ႕တြင္းသို႔ ေန႔စဥ္ မီးရထားျဖင့္ အလုပ္ဆင္းေနသူတစ္ဦးက ရထားစီးရတာ
ကားထက္ အခ်ိန္ကုန္ သက္သာပါတယ္။ ပိုၿပီး ေခ်ာင္ခ်ိစြာ စီးရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္
ရထားတြဲေတြက သန္႔ရွင္းမႈ မရွိဘူး။ အနံ႔က မေကာင္းဘူး။ မိုးပ်ံရထားေတြ
လုပ္ရင္ ေကာင္းပါ တယ္။ သက္ေတာင့္သက္သာ စီးရမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ဟု ေျပာၾကား
သြားပါသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ မီးရထားလမ္းအား ၁၉၅၉ခုႏွစ္မွ စတင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ ေက်ာ္ သက္တမ္းရွိၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment